ett sånt där jättetråkigt inlägg

hej dääääär! Idag var jag ledig och det enda jag har gjort idag är att kolla på awkward. Hade awkward maraton med Malin och Elin igår kväll/natt och idag :D hade inte sett på awkward nån gång innan och det var fäääätt braaa! I helgen har jag vart och shoppat lite också. Köpte ett par fodrade dr. martens men lämnade tillbaka dom idag hehe.. För mina fötter såg så gigantiska ut :O men har köpt en skinnjacka och en väska i alla fall, kan visa dom sen någon dag :) ska nog sova snart, för sova är skönt och jag älskar att sova. Sova är min älskling. 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

MEN GUD VAD JOBBIG DU ÄR. lovar att dom var jättefina.

Svar: Jag vet. Dom var verkligen jättefina! Men var tvungen att ha storlek 38 och det såg vansinnigt ut till mina bajssmala ben..
Sanna

2012-10-15 @ 21:50:13
URL: http://thavampyrbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0