jag vill ha hår

Jag tänkte skriva "jag önskar man kunde köpa hår", men sen kom jag på att man faktiskt kan det.. haha :') men åh långt hår! Önskar att mitt hår får för sig att växa stört fort till sommaren, fast det tvivlar jag på... Nån gång runt påsk ska jag nog färga mitt hår blont igen. Längtar! Kommer dock inte vara sådär platinablont som förut ;) men kanske så blont som på nån av bilderna!
 
Nu kommer alla ba "sa ju att du skulle sakna ditt blonda hår!" men grejen är den att jag ville vara rödhårig, och det var jag ju. Fast hade inte så stort val när jag blev "brunett" eftersom jag är allergisk mot röd hårfärg :/ trivdes dock i ljusbrunt som jag hade förut! Gillar bara inte färgen jag har nu :( Tror jag trivs bäst i blont ändå, så det ska bli kul att vara blond snart igen! Ska bara överleva vintern först ;) 

Kommentarer
Postat av: lilly

MEN SANNA BLOGGA OM DIN TUMBLR </3

2012-11-10 @ 15:39:37
URL: http://thavampyrbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0