svar på kommentar: design!

anonym om give me wings.:
kan du berätta hur du gjort dina headers? vilket photoshop-program du använder osv... 
kram
IP: 85.225.198.56
04 Juni, 17:00

Svar: Ja, självklart kan jag det! Kul att du undrar :D
den första jag gjorde till den här bloggen var denna ↑ fast den har ni kanske inte hunnit se för jag hade den bara ett kort tag i början. Men i alla fall, den är gjord i Photoshop Elements 8 :) det är bara ett "två-bildigt" kollaget med några olika filter och texter.


sen var det den här, och den gjorde fina Ella till mig. Också i Photoshop Elements 8! Själva formen runt bilden är gjord utav en så kallad "kakform" :)


och nu har jag den här! Kollaget är gjort på på gamla picnic, men det finns inte längre.. Men såna kollage kan man göra på www.picmonkey.com. jag redigerade bilderna i photoshop och där skrev jag även texten och gjorde noterna, vilket var sjukt jobbigt.. men det blev ju bra i alla fall!

Gillar mina två senaste designer jättemycket, och snart borde det ju vara dags för lite förändring, huh? Men jag har noll inspiration för hur den ska ut så jag är jätteöppen för förslag!!!

anonym, hoppas du fick svar på din fråga! Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0