blue like the sky

idag hade min skola äntligen skolavslutning! Det var skoj och alla var superfiniga!!! Själv hade jag på mig en klarblå klänning som jag köpte i Usa (forever21 för att vara mer exakt), och bruna klackskor :) hade matchande nagellack på tårna också, hehe :D också lockade jag håret, standard ju! Efter avslutningen vid typ elva så åkte jag med ett par brudar till centrum och köpte subway och fika, sen drog vi till badberget och hade det mysigt där i typ en halvtimme. Det var en bra förmiddag, fast jag har ingen aning om vad jag ska göra nu :O fast jo, packa..

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! Du är väldigt väldigt vacker! Hejdå! :*

2012-06-13 @ 21:08:29
URL: http://Camillaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0