www.polyvore.com - gör outfitkollage superenkelt!

♥ Kärlek ♥
Haha, vad töntig jag är.. men jag har nog lättare att bli kär i kläder än i personer. Alltså inte bokstavligen kär i kläderna men jag älskar kläder! Kalla mig shopaholic, jag vet...men glädjen som uppstår när man provat något som sitter perfekt, stoppar kortet i lilla kort-läsaren, blippar in koden och sedan får man det lilla vackra plagget i en påse är oslagbar. Påsen som då innehåller något som helt plötsligt är ens eget! Åh, den känslan kan jag leva på längeeee..


Tänkte även passa på att tipsa er om en wunderbar sida där man kan göra snygga outfit/mode - kollage som ovan! Jo, www.polyvore.com, en magnifik sida! Där har jag gjort det här ↑ och det här:
Det som är så himla bra är att man kan skapa något med vilken stil som helst. Jag gillar att ha det lite indie, naturinspirerat, gammeldags men ändå snyggt! Men man kan få till snygga kollage med vanligare kläder, scene kläder, osv osv... ja ni fattar nog! Ännu ett + är att det står på hemsidan vart alla kläder kommer ifrån, om man jättegärna vill ha något.
!OBS! bli medlem eller sign:a in genom facebook, annars går det nog inte att spara kollaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0