memories are meant to be saved

på planet på väg till Usa
Badar i poolen första eller andra dagen, måste säga att våra poser är galet charmiga!
Har köpt mig lite fint för första gången på forever 21. Det blev inte sista gången, fem gånger handlade jag nämligen där. Till slut blev det tio tröjor, finfint när det finns en affär som är precis perfekt.
En av tre katter som bor hos Fia, Kaloha blev helt klart min favorit. Tycker synd om hennes öga bara </3
stranden var underbar och vi målade hjärtan i sanden.
vi är söta på stranden, min pose är konstig men who the hell cares
det fanns så mycket gott där, för gott.
vi var i harry potter-världen och det var skitballt
åsum
island of adventures, berg och dalbanan hulken var apnajs
och rock-it på Universal var skit, huvudet skakade sönder och jag kände mig sprängd
flumskum i flumbutik
once again, jag köpte ugglan och Elise köpte en sådan fast hund.
Jag orkar inte berätta allt, men jag har haft det bättre än bäst i alla fall! Mer bilder kommer säkert, tog över 400 stycken.. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0