oh i wish i was a punkrocker with flowers in my hair

Hellå där. Jag suger på att blogga, men jag pallar inte för det är endå inga som läser typ..haha, men bloggar lite nu i alla fall! :D förut var jag bättre på att blogga, hitta på inlägg och fixa dom och så. Men det var i sexan, sjuan när jag inte hade något liv. Nu är det så jäkla proppfullt med läxor och prov, alltså ni förstår inte hur sjukt mycket det är! Och så har jag feina kompisar som är najs att hänga med!
Idag var jag med Nils-Hans. Eller bäbisponnyn. Eller myran. Alltså Elin, det var mysigt och vi åt massa pizza som var massa gott och massa bra! 
 
Här får ni en gullig bild från förrförra veckan när vi hade grupparbete. Kände att den låten passade till också :') vi var miljövänner, eller det blev nog lite mer som hippies.. Det var kuul, missade tyvärr stora "debatten", alltså redovisningen för jag satt och skrev sex sidor långt prov. Bajs. Vi som var så bra ju!
Hippi Peace forever ♥ haha okej vi var nog inte seriösa, fast jo det kändes som blodigt allvar. 
 
Pris till dom som orkade läsa det här långa ointressanta inlägget, puuusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0