jordgubbar doppad i choklad - livsglädje





Gjorde min kväll ↑

Och jag måste även dela med mig av ett litet livsmotto man kan ha i hjärnan: Ät det du tycker är gott och ät så mycket du vill!
 Sen kan det ju hända att man blir lite fet också, men det får man träna bort. Dieter och annat sånt där jätte, jätte, jätte onödigt kan man ju faktiskt skippa. Mat och godis och frukt och choklad och allt annat är typ det jag lever för. Äter alltid tills jag skulle kunna rulla fram :D och jag förstår mig inte riktigt på de som inte äter.. det är ju så gott!

Önskar alla en underbart trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan säg gärna vad du tycker om inlägget jag precis har skrivit har jag rätt eller fel? Dela med dig av det du tycker! :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/march/utkast-mars-9-2012.html#comment (direkt länk)

2012-03-10 @ 00:49:40
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0