sjuk och we♥it

Hejsan hoppsan! Idag stannade jag hemma med illamående, magont och ett hopp om att det inte är magsjuka jag har fått. För övrigt så känns det som att det här kommer bli en riktig tråk-dag, attans bananer att det inte är snö... kunde ju fotat lite smått annars, men icke sa nicke!

jag har nästan inga bilder att dela med mig av, tråkigt nog. Men jag måste ändå lite stolt visa upp min bild med 111 ♥:s på WHI! Haha, okej inte så mycket men ändå! En liten bild på mig blev inspiration till många andra, kanske känns lite sådär stort ändå.



min we♥it sida hittas HÄR och får mer än gärna följas och hjärtas!  
 


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

COOLT!

2012-01-18 @ 22:30:25
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0