redigerat -



  


~ bilder från jullovet ~

Ikväll hade jag en mys-kväll, badade, tog ansiktsmask och hade en liten egokväll kan man säga. Hade helst velat sätta på en film efteråt, för det skulle ha fått mysfaktorn på topp, men jag hamnade framför datorn istället.

Förresten, hände det er några "olyckor" eller så idag (igår får man väl säga nu..)?
Själv så försov jag mig men kom i tid och råkade ha sönder armbandet jag gjorde härom kvällen.
Pärlorna hamnade i hela korridoren, typ

Men nu ska jag faktiskt sova, är himlans trött såhär på fredagen faktiskt, hehe, partymänniska? Nja...

♥ nighty ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanna, dör för din stil! Den är så fin! Ville bara säga de!

2012-01-16 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0