á la muzic.

Det här med musik, ni har nog ingen aning om vad jag lyssnar på. Tänkte därför tipsa om mina absoluta favorit artister och band som spelas om och om igen på min spotifylista!


URBAN CONE

Ge mig en anledning att inte älska de? Går inte! Ett svenskt pojkband som spelar så underbart härlig och bra musik! Lite halv skum text i vissa låtar, musik som gör en glad, och allmänt fina trudelutter. sammanfattningsvis: min första boy-band-crush

FLORENCE + THE MACHINE

Så braaaa.
REGINA SPEKTOR

Idol och någon slags förebild för mig. Sjunger som en gud, vågar vara sig själv och jagvetintevadhonärbarasåbra!

LISA MITCHELL

Behöver jag ens skriva något? Henned röst liksom borrar in sig i själen på mig. Lyssnar på varenda ord som hennes makalösa röst sjunger. Min absoluta favorit låt av alla just nu, och en sak till: ge mig hennes röst!!
lyssnar på många fler, men det här är de jag kan komma på som tar allra störst plats i mitt musik-hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0