Träda och tapet

Idag gick typ halva dagen av att gå på Ikea & Rusta. Hittade fyra tapeter som jag tycker var väldans fina! De ovan och en till i rosa och beige. Fast jag tycker tvärtemot alla i min familj.. jaja, jag har ingen brådska att bestämma mig i alla fall.
Just nu ligger Elise och sover och himlen är väldigt fin:
Solen är verkligen knallrosa men det var svårt att fota den, orkade inte anstränga mig så mycket..hihi, men nu ska jag gå och sova jag också för jag är trött som en råttatåtta! Puss ohej

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej du! jättefin design du har, gillar den verkligen :) har inte riktigt kommit på hur jag ska göra med min egen design..haha så nog därför jag blev lite imponerad av din!

2012-02-04 @ 19:29:09
URL: http://sofiiahasselquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0