just felt for curly little hair.

Hejsan hoppsan! Precis hemkommen från stan! Hade det jättemysigt med Elin & Malin och fikade, pratade och hittade fina kläder (!!) som jag inte kunde köpa... men löshår köpte jag i alla fall :D
Såg lite viktoriansk ut idag, eller nja... med korkskruvslockar och fina detaljer på min kofta! Lite artonhundratals-inspirerat kanske?
Emelie, Marika & jag
Den otroligt charmiga trion igen!
Kobenta och konstigt formade ben som råkar sitta på min kropp. Fina tights va? :D
Vinröda från Monki och kofta från H&M, Devided
Och så shorts från Diabless!

Kommentarer
Postat av: olivia

dööör för koftan! tror du att den fortfarande finns att köpa? :)

2012-02-10 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0