röda läppar och massa babbel

 Hej fina människor! Jag har verkligen världens tråkigaste blogg just nu och det är jag medveten om! Ska försöka bättra mig och blogga intressantare och skriva lite mera.
Kan ju ta och berätta lite om helgen ;) jag har varit sjuk halva veckan men i lördags så åkte jag till Erica och sov där med Elin & Malin. Det var jättemysigt! Och sen idag åkte vi in till stan, hann inte göra så mycket för vi satt på Jensens Bofhus i typ två timmar :O köpte ingenting, fast hittade ett par fina jackor som kostade sjukt mycket. Men tror jag åker in till stan igen snart med mammi! 
Nu ska jag skajpa med lite trevliga människor även fast jag knappt kan prata haha jag är heees. Jag bara babblar en massa, hejdå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0