min hår-historia!

jag föddes som blond, sen så gjorde jag kaos med mitt hår i sexan och färgade svart. Sen dess har jag aldrig haft min naturliga färg igen.. loool, funny story. Men jag blekte det en massa hela vintern och våren och hade såhär ↓ (eller lite lite mörkare kanske för bilden är ljus). 
Sen så ville jag vara en rebellisk människa så jag dippade mina toppar lila, och äälskade det. Tyvärr gick det ur föör fort! 
Så när det här feina var borta så använde jag färginpackning för att göra det mindre platinablont. Då blev det sådääär ↓ bara lite kallare nyans typ.
Sen så baaaah fick jag cpryck och gjorde brunt för jag orkade inte färga min utväxt. Jag hade tydligen blivit mörkårig under de två åren jag inte haft min naturliga färg :') det blev lite smått missfärgat och grönt.. ↓
Så efter några veckor la jag i ytterligare en brun färg 
då blev det ungefär såhär, fast det här var när det gått ut lite. Inte så stor skillnad från det innan.. Och så har vi då den senaste, rööööött!
Fast färgen var dum och gav mig en allergisk reaktion. Och det var bara toning så det är lite urtvättat nu. Så borde färga igen om några veckor. Med en mörkare färg. woop, nu vet ni min hår-historia och oj vad det här inlägget inte riktigt blev lika kul som jag tänkt mig.. haha jaja :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0