roliga små gubbar

image description
Angående min über, jätte, ap- dåliga bloggning:

Jag har ett liv med underbara vänner och meningslösa för jävliga läxor. Min bortförklaring till allt här i livet, typ.
Och det är sorgligt, men sant... Men jag har fixar ett tidsinställt inlägg till imorgon bitti så att ni inte dör av längtan ;D


BTW, måste tipsa er med världens bästa samt sämsta plugg-tips:
Rita lite roliga grejor i boken som får dig att bli gladare :D det dåliga är att man kanske inte får så mycket gjort men men...
 Till exempel idag så fick det bli en pojke med stora öron, en tjej och lite vågor, en palm och en sol som föreställer Usa. Längtar ihjäl mig, men om en månad sitter jag på ett plan påväg dit!

och så kan man alltid räkna med hjärtan och roliga figurer, såhär: ♥♥♥♥ x ♦♦♦♦ = ŠεΧτσπ


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

Guud så fin blogg! Älskar den :)

2012-03-16 @ 14:17:35
URL: http://lnrosenblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0