wishlist from e.l.f

Vill ha allt från bilden ovan! Typ dör för att jag saknar några primers samt face mist i min smink-låda... så jag ska klicka hem det allra nödvändigaste snart, hihi! Så taggad, nä men ni fattar....
  • Mineral eyeshadow mineral ögonskugga i en halvmörk lila/brun färg som jag tror är jättefin!
  • Studio Flawless Foundation vill testa på någon lätt foundation utöver min mineral-foundation från E.l.f
  • Faceprimer som man har under (mineral)foundation och puder
  • Face mist detta sprutar man på efter man tagit på allt smink, dels för klarare, finare färg och för att sminket ska hålla sig på plats hela dagen!
  • Concealer + highlighter det är väl mest highlightern som jag är ute efter, kan man ta på ställen som precis under ögonbrynen, på kindbenen osv.
  • Eyelid primer ögonskugge primer för att ögonskugga ska sitta all day long
  • All over cover stick kan man ha lite var som helst, täckande och skimrande
  • Lip primer (glömde lägga till på bilden men..) ja, som med alla primers, för att läppstiften ska hålla sig en aning längre på läpparna, mitt försvinner typ så fort jag dricker eller äter...

Och för er som inte vet eller förstått vad en Primer är så kan jag berätta att det är en hudfärgad kräm som man tar på sig antingen innan foundation, läppstift eller ögonskugga för att det helt enkelt ska sitta bättre. Som ett foundation-lim eller vad man ska kalla det, fast det inte är kletigt utan snarare motsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0