friday night


Marika

Maja och en Alexandra i bakgrunden..

Lilly the birthday kid och Marika igen!

Marika. Igen! Hihi, men hon blir liksom så fin på bild..

Lolli pussar Ella

Viggo i halv ofokus

Lilly & Alex, underbara!

Ehe

Jennifer!

Alexandra big-smilar

Jag..

Pricken ♥



fin Marika och peddig jag

 de tror att de är coola men alla vet vi sanningen bakom det.  
  

Här är då bilderna från i fredags kväll! Hade det görmysigt och så när vi firade Lilly! Njut av de fina kvinnoslapelserna. Om ni vill!

UPDATE: haha, såg att jag råkat skriva kvinnoslapelserna, dog lite... Kvinnoskapelserna ska det ju vara men jag låter det stå bara för att var ett väldigt sladdrig, underbart, magnifikt & konstigt ord!


Kommentarer
Postat av: Lilly

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahahahahahahahHAHAHAHAHAHA !! SHIIIT vad det här inlägget var roligt, satt och skrattade i typ en halvtimma, skrattar fortfarande..



De tror att det är coola..HAHAHAHA ! Och kvinnoslapelserna, HAHAHAHAHHA ! <3



puss och kram från din konstiga vän :3

2012-01-25 @ 22:34:44
URL: http://thavampyrbarn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha :)

Fett sööt blogg! :)

Dock inte lika fin bild på mej xD<3

2012-01-27 @ 21:56:36
URL: http://ridsportbyjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0