sladdjäveln är sönder...

åh, attans bananer, vet ni vad som har hänt? Min laddningsladd till min dator har gått sönder! och min dator är urladdad...kommer kanske ta flera veckor innan jag får en ny sladd.. så det är ungefär som att min dator har gått sönder. pallar inteeeee, nu kommer uppdateringen säkert inte bli den bästa och jag som skulle lägga ut tusen bilder från igår och allt!

Men, nu ska jag inte deppa över det! Ska istället försöka sova snart så att jag blir pigger och glader tills imorgon! Så sov så gott alla små aliens!



Lägger upp en härlig bild från igår! hinner inte lägga upp fler..


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Nu är tävlingen avslutad om ett iphoneskal. Kika igenom videon för att se om det var du som vann:



http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-ett-iphoneskal-ar.html

2012-01-22 @ 16:53:58
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0