tankar, längtan, ilska och svartvita fina fotografier

Nio inspirationsbilder i svartvitt. De flesta är från i höstas men några nyare också.



Nu har jag den där känslan igen som jag hade hela tiden förut. Vill göra något, någon omväxling. Det behöver inte vara något stort, bara någon som liksom bryter av mot vardagen. Färga håret. Åh, önskar jag passade i någon sån där cool färg. Eller göra något annat. Men jag kan inte, vågar inte, vill, vågar, får inte. Vill flyga. Fast det är nog ganska svårt med tanke på att jag inte har några vingar, de har ramlat av.

Men jag ska överleva helgen och sen ska jag göra tygkassar, prata med fina vänner och kanske ha det väldans, himlans roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0