Haha förlåt...

Okej nu känner jag mig riktigt dålig :$ har knappt gästbloggat något, förlåt Sanna... Jag skyller på att det är lov och att jag har annat att göra, låter väl bra?
Min vecka har varit riktigt rolig i alla fall. Kryssning, stan, tjejkväll och såklart massa godis och glass. Men kan tjocka i mig lite nu under lovet, men sen när Sanna kommer hem igen börjar vi träna på riktigt, så då blir det inget sånt! Önska mig lycka till...
Idag är det inte bara fredag den trettonde, utan Elise födelsedag också! O ja, Sanna har redan gjort ett inlägg om det, men jag är cool så jag gör också det. Nu ska jag nog kolla på Elsas värld och läsa lite andra bloggar, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0