Gästbloggning

Tjena tjena! Som alla nog förstått så är bruden Sanna i USA och lever livet. Då fick jag den stora uppgiften att gästblogga, så nu kör vi! Hon har gjort några tisdinställda inlägg, men jag ska hjälpa till lite också. Okej, nog om det nu. Vem är jag? Jag är Camilla! Kort och bra ju? Haha nej, jag orkar inte skriva en roman om vad jag gör på fritiden och allt sånt, det kan ni läsa om på min blogg istället ----> camillaas.devote.se
Sanna är en av mina bästa vänner och jordens underbaraste människa, vilket alla som känner henne kan hålla med om. Jag och Sanna skriver inte på samma sett, sanna är sjukt mycket bättre bloggerska än vad jag är, bara så ni vet. Men ni får lova att inte sluta läsa hennes blogg, oki? Då kommer hon bli besviken på mig :$
Här är lilla jag, för er som vill veta hur jag ser ut. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0